A FOGÍNYSORVADÁS KEZELÉSI LEHETŐSÉGEI

Budapest Dental Fogászat > Kezelések > Fogínysorvadás

Fogínyvérzés, fogínygyulladás és fogínysorvadás

Előzze meg a fogínygyulladást!

A fogkő, a fogínyt gyulladásban tartja, alatta pedig szépen, lassan észrevétlenül a fogat tartó csont pusztulni kezd. A fogíny kezelése jelentősen javíthatja életminőségünket. Érdemes tapasztalt szakemberre bízni. A Budapest Dental Fogászat 22.000 páciense közül is sokan vettek már igénybe fogínykezelést, majd távoztak elégedetten utána. Tény: a megkérdezettek 97,4%-a ajánlaná a rendelőt egy hároméves felmérés adatai alapján.

Fogínygyulladás, fogínysorvadás - már minden életkorban

A fogínysorvadás már a fiatalabb pácienseknél is egyre gyakrabban jelentkezik. A fogágypusztulás következtében meggyengült fog mellett apró tasak képződik, amelyben megtelepednek a baktériumok, további gyulladással fokozva a helyzet súlyosságát. Kezelésének egyik hatékony módja a kialakult ínytasakok tisztítása, amely során a gyulladt szöveteket és a mélyebb rétegekben található felrakódásokat, lépésről lépésre távolítja el a fogorvos, megtisztítva így a fogágyat a kórokozóktól. Vegye igénybe a Vektor-terápiát, ami egy különösen hatékony, még nem mindenhol alkalmazott szolgáltatás.

A fogak meglazulhatnak – nem is mindig vesszük észre. Egyes betegségek esetén extra figyelemre van szükség

Előfordulhat, hogy enyhébb esetben a páciens nem is tud a kialakult fogínysorvadásról, csak az állapotfelmérés során készített panoráma röntgenfelvétel mutatja, hogy a fogágy már nem tartja megfelelően a fogakat. Súlyosabb esetben egyes fogak, vagy fogcsoportok már érezhetően mozgathatóvá is válnak.

Figyelem: immunológiai hátterű problémák és szívgyógyszerek szedése esetén mind a fogápolások, mind az állapotfelmérések számát akár a duplájára szükséges növelni!

Ha ezeket a tüneteket észleli, azonnal forduljon fogorvoshoz!

• Hosszabb ideje fennálló fogínyvérzés egyes fogak vagy fogcsoportok körül
  • Fogíny kóros visszahúzódása, fognyak megjelenése
  • Sok fogkő a fogak körül

Mindenképpen kérjen állapotfelmérést, kezelési tervet a Budapest Dentaltól, mielőtt komolyabb beavatkozásba fogna!

Bejelentkezés

A fogínysorvadás foglazulást okozhat!

Biztos kezekben – készüljön a fájdalom nélküli kezelésre

A Budapest Dental Fogászat a főváros egyik legnagyobb hagyományokkal rendelkező, a páciensek és a szakma által is elismert intézménye. Fogorvos csapata több mint 15 éve végez fogínykezeléseket garanciával.

A Budapest Dental Fogászat a jelenleg elérhető legkorszerűbb fogorvosi technológiákat használja. Így sokkal pontosabb diagnózisokkal jóval biztonságosabb szakmai megoldások születnek a rendelőben. A páciensek értékelik a fogászat tulajdonosainak és fogorvosainak szakmai igényességét, az emberi hangot, és hogy itt nem érik meglepetések őket látványos marketing kampányok után.

Nem véletlen: a páciensek 97,4%-a ajánlaná a Budapest Dentalt*.

*Az eredmény egy 2016. október 13. óta, anonim és önkéntes módon, a Budapest Dentalban elhelyezett -ajándék ösztönzők nélküli- nyomtatott kérdőíves kutatás segítségével készült, és folyamatosan frissül. Az utolsó kitöltés időpontja 2019. november 13. volt, jelen adat a fent jelzett idősáv eredményét tükrözi 163 kitöltés alapján.

A biztos diagnosztikához mikroszkópos nagyítás alkalmazása

A fogínysorvadás kezelése – megelőzése lépésről lépésre

Kerüljük el, hogy a fogkő  nagyobb problémákat okozzon

Kerüljük el, hogy a fogkő nagyobb problémákat okozzon

Az alapos szájhigiénia a következő lépésekből épül fel:

• Fogkövek eltávolítása ultrahangos depurálással – minimum félévenkénti rendszerességgel
  • Otthoni fogápolás fejlesztése – speciális fogköz tisztító eszközök alkalmazása
  • Hagyományos polírozás vagy AirBrush sópolírozás
  • A már meglevő fogíny tasakok kitisztítása kézi kürettálás segítségével (ennek során a mélyebb rétegekből eltávolítjuk a felrakódásokat, gyulladásos szöveteket)
  • Antimikrobiális foto dinamikus terápia – a fertőző baktériumok ellen
  • Vektor terápia, a szabaddá vált gyökérfelszín kezelésére, az íny újbóli tapadásának segítésére
  • Mély ínytasak kezelése lézerrel – a kórokozókat elpusztítja, a csontszövetet stimulálja
  • Mozgó fogak sínezése speciális sínezési eljárásokkal

Bejelentkezés

A páciensek szerint a Budapest Dental Fogászat minden orvosa ugyanolyan magas szintű szolgáltatást nyújt - összetartó csapatként

A Budapest Dental teljes körű szolgáltatásai a mindennapi fogászattól kezdve a kíméletes fogpótlás lehetőségein keresztül a legmodernebb esztétikus mosolytervezésig terjednek. Gondosan válogatott orvoscsapatának tagjai egymással összefogva dolgoznak a fájdalommentes, biztonságos és kiemelkedően esztétikus megoldásokért. A 2-5 év közötti garancia nyújtása alap a Budapest Dentalnál, ahol minden páciens biztonságban érezheti magát a válogatott orvosok és az élenjáró technológiák alkalmazása miatt. A szakma is figyelemmel követi Magyarország legolvasottabb fogászati blogposztjait, ami a Budapest Dental csapatához kötődik.

Foglaljon időpontot, most, és próbálja ki, milyen a fájdalom nélküli kezelés!

Kérjen állapotfelmérést

Egyeztesse munkatársainkkal a fogazatával kapcsolatos elképzelését, akik orvoscsapatunk legmegfelelőbb tagját ajánlják majd az állapotfelmérés elvégzésére. Ez után az adott szakmai területen leginkább jártas fogorvosunk végzi el a kezelését. Jelentkezzen be, most!

Bejelentkezés

Ők fognak gondoskodni Önről. Fogorvoscsapatunk tagjainál a legjobb kezekben lesz. Forduljon hozzájuk bizalommal!

Rendelőnk a fogászat teljes palettáján nyújt fogászati szolgáltatásokat a mindennapi fogászattól kezdve a kíméletes fogpótlás lehetőségein keresztül a legmodernebb esztétikus mosolytervezésig. Egy teamben, egymással összefogva dolgozunk, hogy fájdalommentes, biztonságos és kiemelkedően esztétikus megoldásokat nyújthassuk pácienseink számára