Fogkő eltávolítás esetbemutatások

Ultrahangos fogkő eltávolítás esetbemutatás 1.

• 2011.01.22.
  • foínygyulladás

A fogakon lévő, kávé, cigaretta és színes ételek okozta elszíneződések, valamint az elégtelen fogmosás miatt lerakódott és megkövesedett lepedék - a fogkő - kifejezetten kellemetlen esztétikai hatást kelt. A napi társas érintkezések során kényelmetlen helyzetbe kerülhetünk, ha fogaink, még ha egészségesek is, nem tiszták, és leheletünk üdesége is hagy némi kívánnivalót maga után. Kevés odafigyeléssel és alapos fogmosással azonban tökéletes tisztaságot érhetünk el, és bátran, önfeledten mosolyoghatunk.

Olvasson tovább

Ultrahangos fogkő eltávolítás esetbemutatás 2.

• 2011.01.23.
  • fogínygyulladás

A fogkő a fogakon maradó lepedékből képződik a nyálban levő ásványi sók lerakódásával. A fogkő legkiválóbb ellenszere ezért minden olyan mechnanikai tisztító tényező, amely a lepedék lerakódásának ütemét csökkenti, vagy akár teljesen meg is szünteti azt.Az első és legfontosabb ilyen mechanikai tényező maga a rágás! A rágás során a nyál segítségével a fogfelszínek maguktól megtisztulnak. Ha megfigyeljük, az esti fogmosoáskor csak azokon a felszíneken érezzük a leepdék felrakódását, amelyek a nyál és a rágás súroló hatásának a legkevésbé kitettek, például a fognyaki területeken. Ha megfelelően rágunk mindkét oldalon, akkor a fogkő nem tud felrakódni a fogak körül úgy, mint ahogy az megtörtént a képen látható páciens esetében. A féloldali rágás egy ördögi kört indít el. Egy rossz szokás, egy ráharapásra érzékeny fog miatt valaki elkezd csak az egyik oldalon rágni. Néhány nap alatt jelentős lepedék rakódik le a kímélt területre. Az ottmaradó lepedék pedig szép lassan fogkővé válik. A lepedék és a fogkő gyulladásos reakciót indít el a fogínyben. A kezdeti kellemetlenség így a fogínygyulladás kellemetlen tüneteivel is társul, mely az alapos, kétoldali rágás elkerülésére ösztönöz - így hozva létre az egyre nagyobb problémát a fogínyben sőt később a rágóízületben

Olvasson tovább

Ultrahangos fogkő eltávolítás esetbemutatás 3.

• 2011.01.24.
  • fogínygyulladás

Az ínyvérzés jelentkezése mindenképpen valamilyen, kezdődő vagy már súlyosabb ínygyulladás meglétét jelzi. Javasoljuk, hogy amennyiben fogmosás közben ínyvérzést tapasztal, haladéktalanul keresse fel fogorvosát. Enyhébb esetben még könnyedén kezelhető a probléma egy ultrahangos fogkőeltávolítás és Air-Brush sópolírozás kettőséből álló professzionális fogtisztítással, ezért megéri minél előbb kivizsgáltatni a tünetek súlyosságát.

Olvasson tovább

Ők fognak gondoskodni Önről. Fogorvoscsapatunk tagjainál a legjobb kezekben lesz. Forduljon hozzájuk bizalommal!

Rendelőnk a fogászat teljes palettáján nyújt fogászati szolgáltatásokat a mindennapi fogászattól kezdve a kíméletes fogpótlás lehetőségein keresztül a legmodernebb esztétikus mosolytervezésig. Egy teamben, egymással összefogva dolgozunk, hogy fájdalommentes, biztonságos és kiemelkedően esztétikus megoldásokat nyújthassuk pácienseink számára

Bejelentkezés