Fogkő eltávolítás – egyszerű, fájdalommentes kezelés, mely számos fogászati problémát előz meg!

Szeretnénk segíteni Önnek abban, hogy minél hosszabb ideig megőrizze fogai és ínye egészségét! Ha Ön partner ebben, az első és legfontosabb lépés az alapos és rendszeres ultrahangos fogkőeltávolítás, amely segítségével nemcsak a fogak, hanem a fogíny egészségét is biztosíthatjuk. Szánjon az ínyére félévenként fél órát és előzze meg a fogínybetegségeket!

Ultrahangos fogkőeltávolítás, professzionális fogtisztítás – előzzük meg a fogínybetegségeket

A szájhigiéniai kezelés alapja az ultrahangos fogkő eltávolítás, mely hatásos eszköz a fogászati problémák kialakulásának megelőzésére és az ínyproblémák kezelésére. E fájdalommentes kezelés igénybevételével Ön jelentős mértékben hozzájárul ahhoz, hogy megőrizze fogainak épségét és megakadályozza egészséges fogainak megbetegedését. Az elkötelezett, lelkes fogápolásba fektetett munka sokszorosan megtérül!

Mennyibe kerül az ultrahangos fogkőeltávolítás, professzionális fogtisztítás?

Budapest Dental Szájhigiéniai program – megelőzésben az első

A fogínygyulladás Magyarországon népbetegség, pedig ha félévenként egyszer, egy egyszerű és fájdalommentes szájhigiéniai kezelésen vennénk részt, sokat tehetnénk ellene. Rendelőnkben kiemelt figyelmet fordítunk a fogínygyulladás megelőzésére és kezelésére. Egy egyszerű kezeléssel sok kellemetlen tünettől szabadulhat meg, de ami még ennél is fontosabb, komoly fogászati betegségeket is megelőz vele!

Tipp! Az ultrahangos fogkő eltávolítás után érdemes igénybe venni az Air-Brush só polírozást, melynek segítségével a fogak természetes fehérsége visszanyerhető! A polírozás igénybe vehető az ultrahangos kezeléssel együtt, vagy önálló kezelésként is.

Miért érdemes féléves rendszerességgel szájhigiéniai kezelést igénybe venni?

A táplálkozás során a fogfelszínekre tapadó szerves anyagokból fogkő keletkezik, mely eltávolítás nélkül előbb vagy utóbb fogínygyulladást okoz. Az ínygyulladás napi szinten is érzékelhető tünetei és hosszú távú következményei:

• Fogínyvérzés jelentkezik
  • Kellemetlen leheletet okoz
  • Ápolatlan külsőt kölcsönöz
  • A fog tartószövetei károsodnak, mely fogínysorvadás kialakulásához vezethet

Ezek a kellemetlen tünetek elkerülhetőek. A fogínygyulladás vagy sorvadás megelőzésének, megszüntetésének első és legfontosabb lépése minden esetben a fogkövek rendszeres eltávolítása és a fog felszínének simára polírozása.

A rendszeresség valódi megelőzést nyújt, ráadásul kedvezményesen vehető igénybe!

Ki fogadja Önt szájhigiéniai kezelésre?

Egy professzionális szájhigiénia kezelés speciális szakértelmet igényel, melyet a fogorvosokon túl, képzett dentalhigiénikusok végezhetnek.

A kezelés ideje alatt szó esik a helyes fogmosásról, fogtisztító praktikákról, a fogászati betegségek megelőzéséről és a gyermekek szájhigiéniai oktatásáról is.

Természetesen, igény esetén a fogkő eltávolítás kezelést kérheti kezelőorvosától is.

Hogyan jelentkezhet be szájhigiéniai kezelésre?

A fogkövek és az elszíneződések eltávolítása nem csak esztétikai kérdés, hanem segít Önnek a fogínygyulladás és a fogínysorvadás kialakulásának megakadályozásában.

Ők fognak gondoskodni Önről. Fogorvoscsapatunk tagjainál a legjobb kezekben lesz. Forduljon hozzájuk bizalommal!

Rendelőnk a fogászat teljes palettáján nyújt fogászati szolgáltatásokat a mindennapi fogászattól kezdve a kíméletes fogpótlás lehetőségein keresztül a legmodernebb esztétikus mosolytervezésig. Egy teamben, egymással összefogva dolgozunk, hogy fájdalommentes, biztonságos és kiemelkedően esztétikus megoldásokat nyújthassuk pácienseink számára

Bejelentkezés