Csúcstechnológia az implantológiában

Rendelőnkben a KaVo Intrasurg 300 – as implantációs felszerelést használjuk. A legmodernebb fejlesztésű implantációs géppel fájdalommentesen ültethetőek be a titán és cirkónium implantátumok a csontba.

A fényes kézidarabbal ellátott készülék célzottan megvilágítja a kezelendő területet, így az orvos nagyobb biztonsággal dolgozhat a kényes műtéti felületen

Kifinomult nyomatékbeállítási és forgatási lehetőségei révén precíz, fájdalommentes keményszövet megmunkálást tesz lehetővé

Folyamatos fiziológiás sóoldattal történő hűtésrendszerének köszönhetően elkerülhető a csontállomány felmelegedése, ez biztosítja a problémamentes gyógyulást

A készülék minden alkatrésze az ANTSZ által legbiztonságosabb sterilizálási módszernek tartott autokláv rendszerben sterilizálható

A kezelés során az orvos egyszer használatos steril felszerelést visel, a páciensre szintén egyszer használatos steril kendő kerül, ezzel biztosítva a további magas fokú higiéniát.

A beültetett implantátumról a páciens minden esetben tanúsítványt kap, melyben a márka, méretek, egyéb – az esetleges garanciához szükséges fontos információk szerepelnek

Az implantációs fogpótlások megtervezése gondos előkészítéssel, panoráma röntgenfelvételt követően történik.

Még többet a fogbeültetésekről…

Ők fognak gondoskodni Önről. Fogorvoscsapatunk tagjainál a legjobb kezekben lesz. Forduljon hozzájuk bizalommal!

Rendelőnk a fogászat teljes palettáján nyújt fogászati szolgáltatásokat a mindennapi fogászattól kezdve a kíméletes fogpótlás lehetőségein keresztül a legmodernebb esztétikus mosolytervezésig. Egy teamben, egymással összefogva dolgozunk, hogy fájdalommentes, biztonságos és kiemelkedően esztétikus megoldásokat nyújthassuk pácienseink számára