Fogászati rendelő 5. – vidám szájsebészet

Az 5. és 6. rendelő a Széchenyi Pályázat segítségével valósulhatott meg 2011-ben. Ekkor az eredeti 4 székes rendelőnk további két új fogorvosi rendelővel bővülhetett. Az 5. rendelő hamar mindenki kedvence lett. A világos színek a bohókás pink fogorvosi székkel egyértelműen jó választásnak bizonyultak.

Fogorvosi rendelés – vidám hangulatban

Az elsősorban szájsebészeti kezelésekre kialakított fogorvosi rendelő az egyik legtágasabb kezelőnk. A levegős, világos környezet, segít átlendíteni a pácienseket a fogorvosi rendelőkkel szembeni ellenállásukon. A vidám, rózsaszín fekvőfelület inkább jókedvre derít, mint egy komor kórház zöld, a gyermekek is szívesebben ülnek be a bohókás színű fogászati székbe.

Maximális higiénia a szájsebészeti rendelőben

A fogászati és szájsebészeti kezelések biztonságáért a steril műszerek felelnek. Mivel a fog implantációs és szájsebészeti műtétek nagy részét ebben a fogorvosi rendelőben végezzük, így itt helyeztük el a nagyobb kapacitású fertőtlenítő berendezéseket.

A steril eszközök tárolására is hangsúlyt fektetünk, minden steril műszer egyenként lefóliázva vár arra, hogy kedvenc szájsebész szakorvosaink értő kezeikbe vegyék őket.

Milyen a fogászati higiéniai a Budapest Dental Fogorvosi rendelőben?

Foghúzás fájdalom nélkül

Ha már egyszer búcsúzni kell, tegyük azt fájdalommentesen. A foghúzás illetve egyéb szájsebészeti műtétek előtti érzéstelenítés már a nyálkahártya elzsibbasztásával kezdődik. A finom gyümölcsös zselé különleges erőt rejt. Mielőtt ízletes lekváros csemegének hinnénk, melyet a fogorvos csak önmaga szórakoztatására keneget a szánkba, hamar rájövünk tévedésünkre, mikor a fél nyelvünk lezsibbadt egy cseppnyi adagjától. Az elzsibbasztott nyálkahártyán az injekciós tű pedig fájdalommentesen áthaladhat – az első részt tehát megúsztuk, jöhet a nagy felvonás.

Olvasson többet a fájdalommentes fogászatról

Szájsebészeti műtő – ügyes kezű szájsebész doktor

A Budapest Dental Fogászatán hétfőnként üzemel a szájsebészeti rendelés. Ez nem azt jelenti, hogy a hét többi napján nincs foghúzás, vagy kisebb műtétek, de a nagyobb lélegzetvételű műtétek, mint például a bölcsességfogak eltávolítása, vagy rezekció, ezen a napon történnek. Szájsebészünk Dr. Gszelman Ferenc doktor uralja ezen a napon a rózsaszín rendelőt. Ugyan nem nagy beszédű, hangosnak meg végképp nem mondható, de a betegek nem is ezért szeretik. Kedvenc szájsebészük lényege a finom és ügyes keze, mellyel fájdalommentesen és gyorsan oldja meg a mumusnak tartott kezeléseket.

Mit kell tudni a bölcsességfogak eltávolításáról?

ELÉRHETŐSÉGEINK

NYITVATARTÁSI IDŐ