Esztétikus inlay

Esztétikus, azaz a fogat nem csak formájában, hanem színében, transzparenciájában is tökéletesen helyreállító inlayt készíthetünk porcelánból, vagy műanyagból, más néven módosított kerámiából.

Esztétikus porcelán inlay

ABudapest Dental rendelő, porcelán betét kapcsán a Zirkonzahn egyik testvérére a Prettau cirkon porcelán márkára szavaz, ha a porcelán rendszerek közül kell választani. A Prettau esztétikus cirkon porcelán inlay alapja az erős cirkon, ennek felszínét borítja az élethű porcelán leplezés. Erős, strapabíró és tökéletes esztétikájú anyagról van szó. A fog színe és transzparenciája megszólalásig utánozható. Keménysége, szakítószilárdsága a zománcéhoz nagyon hasonló, így funkciójában is jó választás az elveszett foganyag pótlására. A zománccal körülbelül hasonlóan kopik, talán kicsit keményebb, így a harapás beállítására oda kell figyelni. Igényes, biztonságos megoldás, hosszú távra tervezték.

Esztétikus inlay árak

Gradia módosított kerámia inlay

A Gradia márka mikrohybridcomposit, más néven módosított kerámia rendszerek. Az anyag, három polimerizációs lépcsőn keresztül éri el végleges szerkezetét - nyomás, fény, és hő. A fogtechnikus maga készít minden munkafázist – így egy kézben van az egész folyamat, mely biztosítja az elkészült fogpótlás tökéletességét.

A fogpótlás élethű színhatását a különböző színárnyalatokból való réteges felépítés adja. Végső lépésként a kályhában ég ki 140 Celsius fokon és ekkor veszi fel azokat a fizikai tulajdonságokat, amelyek visszaadják az élő fog érzését. Az anyag nem változtatja formáját, hő tágulása a fogéval azonos, így a széli záródás is tartós marad. Keménységére jellemző, hogy a fogéval azonos, és így nem koptatja a saját fogat.

A módosított kerámia inlay a betétek között a kedvezőbb árkategóriát képviseli. Betétek készítésekor leggyakrabban ezt az esztétikus inlay típust javasoljuk Pácienseinknek.

Fogorvosi székben – esztétikus inlay – esetbemutatás

Porcelán betét esetbemutatás

Kattintson és tudjon meg többet, hogyan kezeltük ezt a mély fogszuvasodás után megmaradt állapotot esztétikus IMAX porcelán betéttel

Arany betét esetbemutatás

Kattintson és tudjon meg többet, hogyan kezeltük ezt a mély fogszuvasodás után megmaradt állapotot esztétikus öntött arany betéttel

Tudjon meg többet
Szuvas fog kezelése, amalgám tömés csere

Amalgám tömés csere

Kattintson és tudjon meg többet, hogyan alakítottuk át az amalgám töméssel kezelt fogat esztétikusan és tartósan.

Tudjon meg többet

Ők fognak gondoskodni Önről. Fogorvoscsapatunk tagjainál a legjobb kezekben lesz. Forduljon hozzájuk bizalommal!

Rendelőnk a fogászat teljes palettáján nyújt fogászati szolgáltatásokat a mindennapi fogászattól kezdve a kíméletes fogpótlás lehetőségein keresztül a legmodernebb esztétikus mosolytervezésig. Egy teamben, egymással összefogva dolgozunk, hogy fájdalommentes, biztonságos és kiemelkedően esztétikus megoldásokat nyújthassuk pácienseink számára