Parodontológiai teszt a fogágybetegségek kiszűrésére

Töltse ki a tesztet, hogy megtudja kockázatot jelent-e az Ön számára a fogágybetegség
Az időben történő felismerés és szakértő segítség megmentheti fogait és visszafordíthatja a fogágybetegséget

Szájhigiéniai szokásai:

1. Ön milyen gyakran mos fogat? Minden étkezési után
Reggel és este mindenképpen
Naponta legalább egyszer
Hetente legalább egyszer
Nem nagyon szoktam fogat mosni
2. Használ-e fogselymet vagy fogköz tisztító kefét? Minden étkezés után
Minden fogmosás alkalmával
Naponta legalább egyszer
Hetente legalább egyszer
Egyiket sem használom rendszeresen

Figyelmeztető jelek:

3. Vérzik az ínye? Soha
Ritkán
Rendszeresen
Minden fogmosás alkalmával
Szinte mindig
4. Van szájszaga? Soha
Esetenként
A környezetem gyakran érzi rajtam
Úgy érzem magamon, hogy gyakran
Igen, állandóan
5. Észlel ínyvisszahúzódást saját magán? Egyetlen fogamnál sem húzódott vissza az ínyem
Egy-két fogamnál visszahúzódott az ínyem
Több fogamnál visszahúzódott az ínyem
A fogaim többségénél visszahúzódott az ínyem
Minden fogamról visszahúzódott az ínyem
6. Észrevette már magán, hogy mozognak a fogai? Minden fogam stabil
Egy-két fogam mozog
Több fogam is mozog
A fogaim többsége mozog
Szinte mindegyik fogam mozog

Rizikófaktorok:

7. Milyen gyakran tisztítatja le a fogköveit dentalhigiéikussal vagy fogorvossal? Félévente
Évente
Csak ha már nagyon csúnya
Csak ha van valamilyen fogászati problémám
Még soha életemben nem tettem meg
8. Dohányzik? Soha nem gyújtok rá és nem is dohányoztam
Alkalmi dohányos vagyok
Egy-két szál naponta
Minimum napi tíz szálat szívok
Láncdohányos vagyok

9. Egészségügyi rizikótényezők:

a. Idősebb 45 évesnél? Igen
b. Ön cukorbeteg? Igen
c. Szenved csontritkulásban: Igen
d. Magas a vérnyomása? Igen
e. Vannak szív- és érrendszeri problémái? Igen
f. Van olyan családtagja, akinek volt fogágybetegsége? Igen
Nem

A pontos értékelés elkészítéséhez legyen szíves minden kérdésre válaszolni.
Köszönjük

GRATULÁLUNK!

Kedves Olvasónk!

Gratulálunk, az Ön által megadott információk kiértékelését követően kijelenthetjük, hogy nagy valószínűséggel nem szenved fogágybetegségben.

Ez az állapot egy kevés odafigyeléssel könnyen megőrizhető, ezért azt javasoljuk az Ön számára, hogy féléves gyakorisággal vegyen részt szájhigiéniai kezelésen, így megelőzheti a fogágybetegségek kialakulást. Konzultációs időpontot munkatársainkkal a +36 1 315-45-45-ös telefonszámon tud egyeztetni, vagy lehetőség van online bejelentkezésre is az alábbi űrlap kitöltésével. Várjuk Önt szeretettel!

Üdvözlettel: BUDAPEST DENTAL FOGORVOS CSAPAT

Online bejelentkezés fogászati állapotfelmérésre, kezelésre – parodontológiai teszt elküldése után

Az online bejelentkező adatlap beérkezése után, a megadott telefonszámon vagy e-mail címen keresztül, egy munkanapon belül megkeressünk Önt időpont egyeztetés céljából.

A fenti online adatlap egyaránt használható új érdeklődő Páciensek részére fogászati állapotfelmérésre való bejelentkezésre és már hozzánk járó Pácienseink részére fogászati kezelésre való bejelentkezésre. Rendelőnk hétfőtől péntekig, 8.00 – 20.00 tart nyitva.

A fenti adatközléssel Ön ahhoz járul hozzá, hogy Munkatársaink megkereshessék Önt telefonon vagy e-mailen, a rögzített adatok alapján, időpont egyeztetés céljából. Adatait egyéb célra (pl. hírlevél, stb. ) nem használjuk fel.

FIGYELEM! ALACSONY RIZIKÓFAKTOR

Kedves Olvasónk!

Jó hírünk van, a parodontológiai teszt kitöltése alapján, Ön alacsony rizikófaktorba tartozik a fogágybetegségek területén.

Leírása alapján Ön olyan tüneteket produkál, amelyek nem utalnak egyértelműen fogágybetegség meglétére, azonban azt nem is zárják ki, illetve jelenthetnek olyan állapotot, amikor a fő hangsúly a megelőzésen van.

Azt mindenképen javasoljuk Önnek, hogy a biztos kép érdekében jöjjön el rendelőnkbe egy parodontológiai konzultációra, hogy egy részletes orvosi vizsgálattal kizárhassuk a fogágybetegségek meglétét illetve megakadályozzuk annak kialakulását preventív, megelőző kezelésekkel.

Ön abban a szerencsés helyzetben van, hogy kis odafigyeléssel és rendszeres megelőző szájhigiéniai kezeléssel hosszú időre megőrizheti egészséges fogait. Éljen a lehetőséggel.

FIGYELEM! KÖZEPES RIZIKÓFAKTOR

Kedves Olvasónk!

Jól döntött, hogy foglalkozik a témával, mivel a parodontológiai teszt kitöltése alapján, Ön közepesen magas rizikófaktorba tartozik a fogágybetegségek területén.

Leírása alapján a fogágybetegségek egyes tüneteit produkálja. Önnél van esélye annak, hogy már kialakult a fogágybetegség, amit azt jelenti, hogy ennek a problémának a feltárását a lehető legrövidebb időn belül meg kell oldania. Az Ön esetében valószínűleg a fogágybetegségek folyamatai megállíthatóak és bizonyos mértékig visszafordíthatóak, de ehhez mindenképpen személyesen kell találkoznunk Önnel.

Az idő most sajnos Ön ellen dolgozik. Minél hamarabb kezdődik meg az Ön állapotfelmérése és a fogágybetegség kezelése, annál nagyobb az esélye a gyógyulásnak.

A fogágybetegség egészségügyi kockázatot jelent az Ön számára. Ha a betegséget hagyjuk kifejlődni, az akár fogainak elvesztésével is járhat, de jelentős általános egészségügyi, az egész szervezetet érintő hatásai is ismertek. Javasoljuk, hogy jöjjön el rendelőnkbe egy parodontológiai konzultációra, hogy tiszta és egyértelmű képet kapjon fogainak jelenlegi állapotáról és arról, hogy milyen lehetőség van a komolyabb tünetegyüttes megelőzésére.

FIGYELEM! MAGAS RIZIKÓFAKTOR

Kedves Olvasónk!

Jól döntött, hogy foglalkozik a témával, mivel a parodontológiai teszt kitöltése alapján, Ön a legmagasabb rizikófaktorba tartozik a fogágybetegségek területén.

Leírása alapján a fogágybetegségek legjellemzőbb tüneteit produkálja. Önnél nagy valószínűséggel már kialakult fogágybetegség, amit azt jelenti, hogy egyetlen percet sem veszíthet. A lehető legrövidebb időn belül fogorvoshoz kell fordulnia, sőt, javasolt, hogy a fogágybetegségek kezelése területén nagy tapasztalattal rendelkező szakembert keressen fel.

Minél hamarabb kezdődik meg az Ön állapotfelmérése és a fogágybetegség kezelése, annál nagyobb az esélye annak, hogy a folyamat megállítható vagy érdemben kezelhető.

A fogágybetegség komoly egészségügyi kockázatot jelent az Ön számára. Ez a betegség akár fogainak elvesztésével is járhat, de jelentős általános egészségügyi, az egész szervezetet érintő hatásai is ismertek, így javasoljuk, hogy jöjjön el rendelőnkbe egy parodontológiai konzultációra, hogy tiszta és egyértelmű képet kapjon fogainak jelenlegi állapotáról és arról, hogy a kialakult fogágybetegség hogyan kezelhető megnyugtató módon.

Konzultációs időpontot munkatársainkkal a +36 1 315-45-45-ös telefonszámon tud egyeztetni, vagy lehetőség van online bejelentkezésre is az alábbi űrlap kitöltésével. Várjuk Önt minél hamarabb, hogy még időben segíthessünk.

Üdvözlettel: BUDAPEST DENTAL FOGORVOS CSAPAT

A fenti online adatlap egyaránt használható új érdeklődő Páciensek részére fogászati állapotfelmérésre való bejelentkezésre és már hozzánk járó Pácienseink részére fogászati kezelésre való bejelentkezésre. Rendelőnk hétfőtől péntekig, 8.00 – 20.00 tart nyitva.

Ők fognak gondoskodni Önről. Fogorvoscsapatunk tagjainál a legjobb kezekben lesz. Forduljon hozzájuk bizalommal!

Rendelőnk a fogászat teljes palettáján nyújt fogászati szolgáltatásokat a mindennapi fogászattól kezdve a kíméletes fogpótlás lehetőségein keresztül a legmodernebb esztétikus mosolytervezésig. Egy teamben, egymással összefogva dolgozunk, hogy fájdalommentes, biztonságos és kiemelkedően esztétikus megoldásokat nyújthassuk pácienseink számára

Bejelentkezés