Implantáció, foghúzás vagy szájsebészeti műtét során alkalmazható homeopátiás szerek

Egyes homeopátiás szereket a fogászaton belül a szájsebészet területén nagyon nagy hatékonysággal alkalmazhatunk. E jól bevált szerek alkalmazásához nem szükséges komoly homeopátiás anamnézis. Általános fogorvos is bátran javasolhatja szájsebészeti műtét, foghúzás, rezekció előtt és után. Az alábbi szerek nagy segítséget jelentenek a műtéti trauma „kellemesebb” megélésében, a fájdalom és vérzés csökkentésében, a gyógyulás elősegítésében.

ARNICA MONTANA – a fogorvosok elsődleges homeopátiás szere

Fogászatban leggyakrabban alkalmazott szer. Rutinszerűen adható MINDEN fogászati kezelés előtt vagy után. Trauma esetén elsődlegesen javasolt szer. Ínyvérzéstől a komoly szájsebészeti beavatkozásig, adható. Lényegesen gyorsabban és szebben gyógyulnak a sebek, sérülések. Segíti a fogorvos munkáját is azáltal, hogy már a kezelés ideje alatt is csökkenti a vérzés mértékét, így átláthatóbbá, gyorsabban kezelhetővé válik a munkaterület. Vérzéscsillapító. Fájdalomcsillapító. Sebgyógyulást serkentő.

Általános adagolás:
A műtét, vagy fogorvosi beavatkozás előtt előző este: 1 adag (5 golyócska) C12 v C30
1 órával a beavatkozás előtt: 1 adag (5 golyócska) C12 v C30
A műtét után azonnal: 1 adag (5 golyócska) C12 v C30
Majd 2 - max. 4 napig: napi 1 adag (5 golyócska) C12 v C30

A konkrét adagolásról mindig kérje ki orvosa, fogorvosa véleményét, vagy általános homeopata orvos véleményét. Az adagolás egyénenként eltérő lehet!

SYMPHYTUM – csontgyógyulás kiváló szere

Csontképződés nagy szere. Csonttörések után kiválóan segíti a callusképződést. Implantáció után hetekig szedhető (szünetekkel!, ld. lent!), a passzív időszak rövidíthető, az implantátum hamarabb terhelhető. Foghúzás után gyorsabb csonttelődés érhető el, így a végleges fogpótlást hamarabb készítheti el a fogorvos.

Amennyiben foghúzás után a seb nyilalló fájdalmai megmaradnak, a tünetek érintésre rosszabbodnak – javasolt symphytum szedése.

Adagolás:
Implantálás után 6-8 hétig - hétfőtől péntekig napi 2 x 1 adag (5 golyócska) C6 , hétvégén szünet
Foghúzás után 3 - 4 hétig - hétfőtől péntekig napi 2 x 1 adag (5 golyócska) C6 , hétvégén szünet
Csonttörés után 2-3 hónap - hétfőtől péntekig napi 2 x 1 adag (5 golyócska) C6 , hétvégén szünet

FONTOS! A homeopátiás szert a tünetek megszűntével abba kell hagyni, tovább szedni nem szabad!

Homeopátiás szer szedésének szabályai:

1. Mentholos fogkrém homeopátiás szer szedése során nem alkalmazható. Helyette homeopátiás, citromos fogkrém gyógyszertárban kapható.
  2. A homeopátiás szert étkezés előtt fél órával kell bevenni, utána fél óráig minimum enni nem szabad.
  3. A golyócskákat a nyelv alatt kell elszopogatni, nem elrágni.
  4. A homeopátiás szerek érzékenyek a sugárzásokra, mint mobiltelefon, mikrosütő, számítógép – ezektől a szert a lehető legtávolabb szükséges tartani.
  5. Homeopátiás szer szedése során a kávé fogyasztása a szer bevételétől a lehető legtávolabbi időpontban, maximum naponta kétszer megengedhető.
  6. A homeopátiás szerek laktózt (tejcukrot) tartalmazhatnak, így tejcukorérzékenyek nem fogyaszthatják!

Ők fognak gondoskodni Önről. Fogorvoscsapatunk tagjainál a legjobb kezekben lesz. Forduljon hozzájuk bizalommal!

Rendelőnk a fogászat teljes palettáján nyújt fogászati szolgáltatásokat a mindennapi fogászattól kezdve a kíméletes fogpótlás lehetőségein keresztül a legmodernebb esztétikus mosolytervezésig. Egy teamben, egymással összefogva dolgozunk, hogy fájdalommentes, biztonságos és kiemelkedően esztétikus megoldásokat nyújthassuk pácienseink számára