Fájdalmas hólyagok a szájban

Soft laser kezelések – izületi panaszok, posztoperatív fájdalmak

Hogyan hatnak a softlaserek:

A soft lézer alapvető hatásai közé tartozik a fájdalomcsillapítás, gyulladáscsökkentés és a biostimuláció a sebgyógyulási folyamatok gyorsítása. A nagyenergiájú lézersugár elnyelődik a sejtekben, felgyorítva ott a gyógyuláshoz szükséges biokémiai folyamatokat.

A softlaser kezelés fájdalommentes. A legjobb eredmény eléréséhez a panaszok megjelenése után minél hamarabb érdemes a lézerkezelést elkezdeni.

Alkalmanként pár másodpercet vesz igénybe, 2-3 alkalommal ismételendő.

Aphták, gyulladásos kórképek kezelése:

Lézerterápiával a fájdalmas fekélyek, gyulladt területek gyógyulási ideje nagymértékben csökken. A kezelés során egyrészt elpusztulnak a kórokozók, elpárolog a beteg szövetfelület, a mélyebb szöveti rétegekben pedig jótékony biostimulatív hatás indul el. Ez aktívabb kötőszöveti regenerációt és gyors hámosodást eredményez. Jellemző hatás a gyors fájdalomcsillapodás, gyulladáscsökkenés, felére lerövidült gyógyulási idő.

Herpes, aphta, nemgyógyuló nyálkahártya fekélyek, krónikus gyulladásos jelenségek, stomatitis a leggyorsabb eredményt mutatják.

Izületi fájdalmak kezelése:

Az izületi betegségek (arthrosis, arthritis), posttraumás izületi fájdalmak, reflektorikus szájzár eseteiben elsősorban a fájdalom gyors megszüntetése, a szájzár oldása jelenti a softlaser terápia előnyeit. Később a hagyományos és a laserterápiás kezelések folytatásával a panaszok további jelentős mérséklődését érhetjük el.

Reflektorikus szájzár lasersugárral sok esetben azonnal (2-3 perc alatt) oldható.

További lehetőségek softlaser terápiára:

A legtöbb gyulladásos jelenség - hagyományos módon kezelve és közben lasert is kiegészítésképpen alkalmazva - gyorsabban és sokkal mérsékeltebb fájdalomtól és oedemától kisérve gyógyulnak. Nem elhanyagolható az sem, hogy a softlaser kezelésekkel a későbbi szövődmények száma drasztikusan csökkenthető!

Fontos, hogy a soft laser terápiát gondos vizsgálat, pontos diagnózis előzze meg, a legtöbb esetben a hagyományosan bevált gyógymódok kiegészítésére, esetenként önállóan alkalmazandó. A softlaser terápiát a következő esetek mindegyikében hatásos fájdalomcsillapítóként alkalmazzuk:

Posttraumás fájdalmak

Csontműtétek utáni állapotok (resectio, cystectomia, implantatio, extractio, dentoalveolaris mütétek stb.

Dentalis eredetü gyulladások - gyökérhártya gyulladás, gyökérkezeléshez kapcsolódó panaszok, csonthártya gyulladások, nyirokcsomó gyulladás,

Fájdalomsyndromák - trigeminus neuralgia, atipusus arcfájdalom

Fogak előtörését, fogszabályozást kísérő jelenségek

Dentalis eredetü gyulladásokban, periodontitis, gyökérkezeléshez kapcsolódó panaszok, periostitis, lymphadenitis

Ők fognak gondoskodni Önről. Fogorvoscsapatunk tagjainál a legjobb kezekben lesz. Forduljon hozzájuk bizalommal!

Rendelőnk a fogászat teljes palettáján nyújt fogászati szolgáltatásokat a mindennapi fogászattól kezdve a kíméletes fogpótlás lehetőségein keresztül a legmodernebb esztétikus mosolytervezésig. Egy teamben, egymással összefogva dolgozunk, hogy fájdalommentes, biztonságos és kiemelkedően esztétikus megoldásokat nyújthassuk pácienseink számára

Bejelentkezés