Fémkerámia korona esetbemutatás 7.

Foghiányok és szürke fogak kezelése fogbeültetéssel és fémkerámia koronákkal

A fenti képen látható páciens felső metszőfogai gyökérkezeltek, elszürkültek. A kép alaposabb tanulmányozásával észrevehetjük, hogy a jobb oldali fogak nem saját fogak, ideiglenes kivehető fogpótlást visel a páciens. A fogpótlás viselésének oka, hogy a jobb felső oldalsó fogak hiányoznak, a páciens fogbeültetésen esett át. A gyógyulási időre ideiglenes kivehető fogsort visel

Fémkerámia koronák az elszürkült metszőfogakra

Az elszürkült metszőfogakat röntgennel ellenőrizve láthatóvá vált, hogy a gyökerek csúcsán gyulladásos tünetek vannak. Ezért a fogak koronával való borítása előtt, a régi gyökértöméseket el kellett távolítani, a foggyökereket lézeres fertőtlenítéssel és gyógyszeres lezárással kitisztítani. A fogakat ezután új gyökértöméssel zárták le. A gyökértömött fogak felépítése következett, melyet csapos műcsonk kiegészítéssel véglegesítettek. Az így megerősített fogcsonkra kerülhetett fel a végleges fémkerámia korona.

Fogbeültetéssel a kivehető fogsor elkerülésére

Míg a front fogak gyökérkezelése és esztétikai koronái elkészültek, szép lassan a beültetett implantátumok csontosodása is megtörtént. Az implantátumokra végül ugyanúgy fémkerámia koronák kerültek, így a páciensnek többé nem kell kivehető fogsort viselnie.

Mennyibe került a képen látható kezelés?

Fogászati állapotfelmérés, panoráma röntgenfelvétel, fényképek Tovább az árakra
Kezelési terv megbeszélése és elfogadása Tovább az árakra
Szájhigiéniai kezelések Tovább az árakra
Ideiglenes koronák készítése Tovább az árakra
Gyökérkezelések Tovább az árakra
Fogbeültetés Tovább az árakra
Fémkerámia koronák készítése Tovább az árakra

Még több fogászati információ ...

Elégedettség mérő

Fogorvosi empátia 90%

Fájdalommentesség 75%

Elért esztétikai eredmény 85%

Elért rágófunkció 90%

PÁCIENS VIDEO

PÁCIENS VÉLEMÉNY

FOGORVOS BEMUTATKOZÁS

HASONLÓ ESETEK

ELÉRHETŐSÉGEINK

NYITVATARTÁSI IDŐ

• Hétfő-péntek: 8.00 - 20.00
  • Hétvége: ZÁRVA

Blog címkék

Ők fognak gondoskodni Önről. Fogorvoscsapatunk tagjainál a legjobb kezekben lesz. Forduljon hozzájuk bizalommal!

Rendelőnk a fogászat teljes palettáján nyújt fogászati szolgáltatásokat a mindennapi fogászattól kezdve a kíméletes fogpótlás lehetőségein keresztül a legmodernebb esztétikus mosolytervezésig. Egy teamben, egymással összefogva dolgozunk, hogy fájdalommentes, biztonságos és kiemelkedően esztétikus megoldásokat nyújthassuk pácienseink számára

Bejelentkezés