Cirkon korona esetbemutatás 1.

CAD-CAM cirkon korona esetbemutatás

A fémmentes cirkon porcelán koronák segítségével foghiányokat pótolhatunk, szuvas fogakat fedhetünk el. A végeredmény: esztétikailag és funkcionálisan is tökéletes helyreállítás. A cirkonium porcelán legfontosabb jellemzői: nagy szakítószilárdság, fémmentesség, nagy szilárdság, pontos megmunkálhatóság. E jellemzőknek köszönhetően a cirkónium porcelán fogpótlások egyre nagyobb ismertségnek és elismertségnek örvendenek. A CAD CAM technológia segítségével pedig a cirkonium soha nem látott precizitással munkálható meg. A precíz megmunkálás a tartósság záloga. Ha a fogkorona precízen és pontosan ül a fogorvos által előkészített fogon, akkor beragasztás után azzal szinte eggyé válik. A pontos illeszkedésnek köszönhetően a baktériumoknak nincs lehetősége, hogy a korona alatt megtelepedjenek, így a másodlagos fogszuvasodás esélye nagyon kicsi.

A CAD-CAM technológiával készített cirkónium porcelán koronák elsősorban vállas fogkorona előkészítési technikával készülnek. Ez a technika garantáltan fogínybarát, így a koronák nem csak pontosak, esztétikusak, de mellettük a fogínygyulladás kialakulásának is kicsi az esélye.

Mennyibe került a képen látható kezelés?

Fogászati állapotfelmérés, panoráma röntgenfelvétel, fényképek Tovább az árakra
Kezelési terv megbeszélése és elfogadása Tovább az árakra
Szájhigiéniai kezelés, fogkőeltávolítás Tovább az árakra
Szájsebészeti kezelések Tovább az árakra
Gyökérkezelések Tovább az árakra
Ideiglenes koronák készítése Tovább az árakra
CAD CAM cirkon koronák Tovább az árakra

Még több fogászati információ ...

Budapest_Dental_Fogaszat_Paciense-Szilard-portre

Elégedettség mérő

Fogorvosi empátia 100%

Fájdalommentesség 82%

Elért esztétikai eredmény 92%

Elért rágófunkció 95%

PÁCIENS VIDEO

Elérhető

PÁCIENS VÉLEMÉNY

Elérhető

HASONLÓ ESETEK

ELÉRHETŐSÉGEINK

NYITVATARTÁSI IDŐ

• Hétfő-péntek: 8.00 - 20.00
  • Hétvége: ZÁRVA

Blog címkék

Ők fognak gondoskodni Önről. Fogorvoscsapatunk tagjainál a legjobb kezekben lesz. Forduljon hozzájuk bizalommal!

Rendelőnk a fogászat teljes palettáján nyújt fogászati szolgáltatásokat a mindennapi fogászattól kezdve a kíméletes fogpótlás lehetőségein keresztül a legmodernebb esztétikus mosolytervezésig. Egy teamben, egymással összefogva dolgozunk, hogy fájdalommentes, biztonságos és kiemelkedően esztétikus megoldásokat nyújthassuk pácienseink számára

Bejelentkezés